Firma sprzątająca biura w Poznaniu najczęściej zadawane pytania.

Czy firma sprzątająca z Poznania Hofre sprząta Biura?

Tak sprzątamy biura na terenie Poznania i okolic

Na jakim obszarze firma Hofre sprząta biura?

Sprzątamy jak wspomnieliśmy wcześniej na terenie Poznania i całym powiecie poznańskim do 35KM

Jeśli mam biuro dalej jak 35 Km to czy mogę skorzystać z usług profesjonalnej firmy sprzątającej?

Tak cena w takim przypadku jest ustalana indywidualnie. Natomiast jeżeli mamy około 3-6 km więcej od wcześniej ustalonego limitu kilometrów nie pobieramy żadnej dodatkowej opłaty.

Ile kosztuje dojazd poza wyznaczony obszar?

To zależy od położenia lokalizacji biura które musimy utrzymać w czystości oraz wielkości. Standardowo od 3zł za 1Km poza obszarem wyznaczonym .

Jak duże biura sprzątacie?

Sprzątamy biura na terenie Poznania i okolic od 55m2 do 300m2 zgodnie z cennikiem

Jeśli moje biuro ma więcej jak 300m2 to mogę skorzystać z oferty profesjonalnej firmy sprzątającej z Poznania?

Tak jesteśmy elastyczni dla każdego klienta, który jest zainteresowany naszymi usługami sprzątania biur oraz mycia okien.

Ile kosztuje sprzątanie biura powyżej 300m2

To zależy od wielu czynników:

  • Ilość pracowników zatrudnionych w firmie
  • Częstotliwość wykonywania usług sprzątających
  • Stopnia zabrudzenia powierzchni w państwa biurze
  • Ilości oraz wielkości powierzchni szklanych
  • Rodzaju i ilości potrzebnych środków czystości oraz materiałów eksploatacyjnych

Najczęściej biura powyżej 300m2 są wyceniane indywidualnie na bezpłatnym spotkaniu z klientem.

Czy posiadając biuro między 55-300m2 też muszę się umówić na spotkanie?

Nie nie trzeba ale informujemy klienta, że wycena przez telefon, e-mail jest wstępna a cena końcowa może się zmienić przy podpisaniu umowy.

Czy sprzątają państwa biura w Poznaniu podczas pracy firmy?

Tak natomiast informujemy klienta, że zadanie jest utrudnione i efekt końcowy może nie być współmierny z pracą jaką wykonaliśmy na rzecz klienta.

Czy mogę podpisać z firma sprzątająca umowę i zostawić wam klucze oraz kod do systemu alarmowego

Tak jak najbardziej. Zazwyczaj prosimy o tego typu formę utrzymania czystości biur dla naszych klientów. Pozwala to nam na świadczenie usług w jak najlepszej formie oraz jakości.

Jeśli zostawię klucze firmie sprzątającej to kto będzie przychodził?

Firma sprzątająca biura na terenie Poznania oraz okolic dokłada wszelkich starań by jakość usług była wykonywana w pełni profesjonalnie. Osoby zatrudnione w naszej firmie mają odpowiednie klauzule poufności oraz wpisane do umowy ryzyko ze zgubieniem kluczy i przekazania danych wrażliwych osobom trzecim . Nikt z poza firmy nie dostanie się do państwa bur a dodatkowo usługa jest ubezpieczona na 200 tys zł.

Jak długo sprzątają państwo wyznaczone zadanie w biurze?

To zależy od wielu czynników.

  • Wielkości biura
  • Ilość pracowników zatrudnionych w firmie
  • Częstotliwość wykonywania usług sprzątających
  • Stopnia zabrudzenia powierzchni w państwa biurze
  • Ilości oraz wielkości powierzchni szklanych
  • Rodzaju i ilości potrzebnych środków czystości oraz materiałów eksploatacyjnych

Standardowo usługę dla wielkości biura 100m2 jedna osoba wykonuje do 2 h.

Mam biuro o wielkości 150m2 ile zgodnie z waszym harmonogramem może trwać sprzątaniu biura w Poznaniu?

Biuro o wielkości 150m2 sprząta jedna osoba około 3h jeśli zadania nie wymagają dodatkowych czynności .

Co wchodzi w skład sprzątania biura w Poznaniu?

Jest to według listy :

  • toalet (Mycie ubikacji, luster, frontów szafek, podłogi, wytarcie kurzy, osadu z mydła, natrysku)
  • kuchni (Mycie podłogi, zlewu, płyta lub piecyk gazowy, płytek nad umywalką i piecem, frontów szafek i wszelkich innych zabrudzeń)
  • Pomieszczeń biurowych i socjalnych (Mycie i odkurzanie podłóg, wytarcie kurzy, biurek, elementów wystroju biura, worków na śmieci)
  • wycieranie łatwo dostępnych lamp i drzwi z kurzu, ściąganie pajęczyn
  • zmycie i wytarcie niewielkiej ilości naczyń
  • Bieżące utrzymanie czystości powierzchni szklanych
  • Mycie lodówki 2x w roku oraz bieżąca kontrola i wyrzucenie przeterminowanego pożywienia
  • 1x w roku mycie okien w cenie
  • Uzupełnianie środków higienicznych

Czy muszę firmie sprzątającej udostępnić jakiś towar lub sprzęt?

Sprzęt oraz śr. czystości są w cenie natomiast materiały higieniczne takie jak papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło prosimy o zakup lub negocjujemy koszt dostawy przez nas.

Czy muszę w jakiś sposób przygotować biuro do usług sprzątających?

Przy podpisaniu umowy prosimy o uprzątnięcie swoich prywatnych rzeczy oraz ułożenie dokumentów tak aby je swobodnie podnieść i wykonać zadanie.

Kiedy myją państwo lodówkę w biurze?

Ustalamy termin z klientem oraz prosimy o wysłanie do wszystkich pracowników na dwa tygodnie przed wyznaczonym zadaniem informację aby pracownicy opróżnili całą lodówkę ze swojego jedzenia.

Jeśli pracownik nie zabierze swojego jedzenia przed myciem lodówki w biurze?

Jeśli widzimy że dany towar ma termin przydatności i jest dobrze zapakowany to go nie wyrzucimy w innym przypadku wszystko to co nie jest opisane wyrzucamy do kosza.

Jak ustalają państwo mycie okien w biurze na terenie Poznania i okolic?

Ustalamy wcześniej przy podpisaniu umowy kiedy okna będą myte. Dodatkowo przypominamy klientowi na dwa tygodnie przed myciem okien oraz prosimy o przygotowanie biura.

Czy posiadają państwo własną umowę o świadczenie usług sprzątających biura czy musimy mieć własną?

Jesteśmy w pełni przygotowani w umowy dla każdego rodzaju usług sprzątających biuro, dom, mycie okien oraz mieszkanie.

Czy wystawiają państwo faktury Vat na usługi sprzątające w Biurach?

Tak oczywiście.

Firma sprzątająca biura w Poznaniu była to paczka najczęściej zadawanych pytań dla naszej ekipy.

Clinex , karcher

Masz kolejne pytania do naszej Poznań firma sprzątająca?

Zostaw wiadomość oraz swój numer teleofnu