Firma sprzątająca biura w Poznaniu najczęściej zadawane pytania.
Czy firma sprzątająca z Poznania Hofre sprząta Biura?
Tak sprzątamy biura na terenie Poznania i okolic
Na jakim obszarze firma Hofre sprząta biura?
Sprzątamy jak wspomnieliśmy wcześniej na terenie Poznania i całym powiecie poznańskim do 35KM
Jeśli mam biuro dalej jak 35 Km to czy mogę skorzystać z usług profesjonalnej firmy sprzątającej?
Tak cena w takim przypadku jest ustalana indywidualnie. Natomiast jeżeli mamy około 3-6 km więcej od wcześniej ustalonego limitu kilometrów nie pobieramy żadnej dodatkowej opłaty.
Ile kosztuje dojazd poza wyznaczony obszar?
To zależy od położenia lokalizacji biura które musimy utrzymać w czystości oraz wielkości. Standardowo od 3zł za 1Km poza obszarem wyznaczonym .
Jak duże biura sprzątacie?
Sprzątamy biura na terenie Poznania i okolic od 55m2 do 300m2 zgodnie z cennikiem
Jeśli moje biuro ma więcej jak 300m2 to mogę skorzystać z oferty profesjonalnej firmy sprzątającej z Poznania?
Tak jesteśmy elastyczni dla każdego klienta, który jest zainteresowany naszymi usługami sprzątania biur oraz mycia okien.
Ile kosztuje sprzątanie biura powyżej 300m2
To zależy od wielu czynników:
- Ilość pracowników zatrudnionych w firmie
- Częstotliwość wykonywania usług sprzątających
- Stopnia zabrudzenia powierzchni w państwa biurze
- Ilości oraz wielkości powierzchni szklanych
- Rodzaju i ilości potrzebnych środków czystości oraz materiałów eksploatacyjnych
Najczęściej biura powyżej 300m2 są wyceniane indywidualnie na bezpłatnym spotkaniu z klientem.
Czy posiadając biuro między 55-300m2 też muszę się umówić na spotkanie?
Nie nie trzeba ale informujemy klienta, że wycena przez telefon, e-mail jest wstępna a cena końcowa może się zmienić przy podpisaniu umowy.
Czy sprzątają państwa biura w Poznaniu podczas pracy firmy?
Tak natomiast informujemy klienta, że zadanie jest utrudnione i efekt końcowy może nie być współmierny z pracą jaką wykonaliśmy na rzecz klienta.
Czy mogę podpisać z firma sprzątająca umowę i zostawić wam klucze oraz kod do systemu alarmowego
Tak jak najbardziej. Zazwyczaj prosimy o tego typu formę utrzymania czystości biur dla naszych klientów. Pozwala to nam na świadczenie usług w jak najlepszej formie oraz jakości.
Jeśli zostawię klucze firmie sprzątającej to kto będzie przychodził?
Firma sprzątająca biura na terenie Poznania oraz okolic dokłada wszelkich starań by jakość usług była wykonywana w pełni profesjonalnie. Osoby zatrudnione w naszej firmie mają odpowiednie klauzule poufności oraz wpisane do umowy ryzyko ze zgubieniem kluczy i przekazania danych wrażliwych osobom trzecim . Nikt z poza firmy nie dostanie się do państwa bur a dodatkowo usługa jest ubezpieczona na 200 tys zł.
Jak długo sprzątają państwo wyznaczone zadanie w biurze?
To zależy od wielu czynników.
- Wielkości biura
- Ilość pracowników zatrudnionych w firmie
- Częstotliwość wykonywania usług sprzątających
- Stopnia zabrudzenia powierzchni w państwa biurze
- Ilości oraz wielkości powierzchni szklanych
- Rodzaju i ilości potrzebnych środków czystości oraz materiałów eksploatacyjnych
Standardowo usługę dla wielkości biura 100m2 jedna osoba wykonuje do 2 h.
Mam biuro o wielkości 150m2 ile zgodnie z waszym harmonogramem może trwać sprzątaniu biura w Poznaniu?
Biuro o wielkości 150m2 sprząta jedna osoba około 3h jeśli zadania nie wymagają dodatkowych czynności .
Co wchodzi w skład sprzątania biura w Poznaniu?
Jest to według listy :
- toalet (Mycie ubikacji, luster, frontów szafek, podłogi, wytarcie kurzy, osadu z mydła, natrysku)
- kuchni (Mycie podłogi, zlewu, płyta lub piecyk gazowy, płytek nad umywalką i piecem, frontów szafek i wszelkich innych zabrudzeń)
- Pomieszczeń biurowych i socjalnych (Mycie i odkurzanie podłóg, wytarcie kurzy, biurek, elementów wystroju biura, worków na śmieci)
- wycieranie łatwo dostępnych lamp i drzwi z kurzu, ściąganie pajęczyn
- zmycie i wytarcie niewielkiej ilości naczyń
- Bieżące utrzymanie czystości powierzchni szklanych
- Mycie lodówki 2x w roku oraz bieżąca kontrola i wyrzucenie przeterminowanego pożywienia
- 1x w roku mycie okien w cenie
- Uzupełnianie środków higienicznych
Czy muszę firmie sprzątającej udostępnić jakiś towar lub sprzęt?
Sprzęt oraz śr. czystości są w cenie natomiast materiały higieniczne takie jak papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło prosimy o zakup lub negocjujemy koszt dostawy przez nas.
Czy muszę w jakiś sposób przygotować biuro do usług sprzątających?
Przy podpisaniu umowy prosimy o uprzątnięcie swoich prywatnych rzeczy oraz ułożenie dokumentów tak aby je swobodnie podnieść i wykonać zadanie.
Kiedy myją państwo lodówkę w biurze?
Ustalamy termin z klientem oraz prosimy o wysłanie do wszystkich pracowników na dwa tygodnie przed wyznaczonym zadaniem informację aby pracownicy opróżnili całą lodówkę ze swojego jedzenia.
Jeśli pracownik nie zabierze swojego jedzenia przed myciem lodówki w biurze?
Jeśli widzimy że dany towar ma termin przydatności i jest dobrze zapakowany to go nie wyrzucimy w innym przypadku wszystko to co nie jest opisane wyrzucamy do kosza.
Jak ustalają państwo mycie okien w biurze na terenie Poznania i okolic?
Ustalamy wcześniej przy podpisaniu umowy kiedy okna będą myte. Dodatkowo przypominamy klientowi na dwa tygodnie przed myciem okien oraz prosimy o przygotowanie biura.
Czy posiadają państwo własną umowę o świadczenie usług sprzątających biura czy musimy mieć własną?
Jesteśmy w pełni przygotowani w umowy dla każdego rodzaju usług sprzątających biuro, dom, mycie okien oraz mieszkanie.
Czy wystawiają państwo faktury Vat na usługi sprzątające w Biurach?
Tak oczywiście.
Firma sprzątająca biura w Poznaniu była to paczka najczęściej zadawanych pytań dla naszej ekipy.
Masz kolejne pytania do naszej Poznań firma sprzątająca?
Zostaw wiadomość oraz swój numer teleofnu